Podpora pro testování Covid 19
ve firmách, školách, sociálních zařízeních a úřadech

Od března 2021 je povinné testování zaměstnanců firem, zaměstnanců ve veřejném sektoru a zaměstnanců a studentů škol.
Povinné testování je administrativně náročný proces. Je nutné zajistit evidenci testovaných, organizaci testování, evidenci výsledků testování, povinné výkazy a řadu dalších aktivit.
Oficiální informace MZČR o antigenním testování, hrazeném ze ZP neleznete ZDE.
Oficiální informace o samotestování ve firmách naleznete ZDE.
Oficiální informace MŠMT o testování ve školství naleznete ZDE.
COVID Manager ZAJISTÍ
  • DIGITÁLNI PODPORU pro ANTIGENNÍ i PCR testování včetně AUTOMATIZACE POVINNÝCH VÝKAZŮ
  • ŘÍZENÍ PROCESU TESTOVÁNÍ bez závislosti na metodě, typu testu nebo jeho dodavateli
  • JEDNODUCHOU A EFEKTIVNÍ ADMINISTRACI záznamů v průběhu odebírání vzorků
CO JE POTŘEBA
Pro zdárné testování ve vaší organizaci je potřeba znát řadu informací. Pro začátek je potřeba si uvědomit, že výběr typu testů spolu s výběrem možných scénářů testování určuje formy úhrad. COVID Manager vám pomůže zajistit pro všechny varianty digitální podporu. Celý systém testování v organizaci je poté vysoce efektivní a administrativně nenáročný.
Podrobnější informace najdete v rámci těchto webových stránek.



Řekli o nás

„Nalezli jsme ideální nástroj pro administraci doslova celého procesu testování. Od COVID Manageru očekáváme, že se stane efektivním pomocníkem našich zaměstnanců a mobilních odběrových týmů, kteří se tak budou moci daleko více soustředit jen na samotné odběry a jejich analýzy ..."

Kamil Doležel, generální ředitel společnosti AeskuLab




Partneři